Organisaatioille

”Miten oppimisesta saadaan strategiaa tukevaa, jatkuvaa, tavoitteellista ja yksilötasolla motivoivaa? Se on meidän ydinosaamistamme.”

Katja Nissinen, kehittämispäällikkö

Olemme koulutustalo – kouluttamisen ja valmentamisen asiantuntija



Autamme organisaatiotasi saavuttamaan asettamanne osaamisvaatimukset, löytämään uusia toimintatapoja ja kohtaamaan tulevaisuuden trendejä.


Teemme lisä- ja täydennyskoulutukset nykyaikaisilla sisällöillä ja henkilöstöä innostavasti. Tutustu koulutuksiimme ja valmennuksiimme täältä

Parhaat yritykset saavat parhaat osaajat


Henkilöstön osaamista tulevaisuuden kilpailukeinona ei voida enää vähätellä. Lue osaamismuotoilusta täältä.


Tulevaisuudessa korostuvat kunkin alan erityisosaamisen ohella tiimityöskentelyn, itseohjautuvuuden sekä digitaalisuuden hyödyntämisen taidot Lue rekrytointikoulutuksista täältä.

Oppimiskyvykkyys - organisaatioiden menestystekijä


Henkilökunnan koulutustarpeet ovat usein näkyvissä jo hyvissä ajoin, Ne liittyvät osaamisen lisäämiseen lisä- tai täydennyskoulutuksilla, henkilöstön kasvattamiseen rekrytointikoulutuksilla tai vähennystarpeeseen outplacement - koulutuksilla. Autamme organisaatiotasi näissä tilanteessa. Tutustu tästä 

Muutokset lähtevät uskalluksesta ja tarpeen tiedostamisesta.


Salainen henkilökunnassa piilevä potentiaali ei syty perinteisin keinoin komentamalla tai harvalukuisilla kick-off tapahtumilla. Se vaatii jäntevää, pitkäjänteistä ja suunnitelmallista henkilökunnan osaamisen kehittämistä ja usein lisäksi organisaatiokulttuurin hellää ravistelua.



Tämän kasvuyrityksen ovat tiedostaneet.

Osaamisen kasvu näkyy tuloksessa

Kouluttaminen kannattaa


  • Osallistujia tuetaan yksilöllisten oppimistavoitteiden löytämisessä samalla työn muuttuvat vaatimukset huomioiden.


  • Heitä tuetaan myös uusien, myös muiden kuin muodollisten oppimismahdollisuuksien havaitsemisessa. Esimerkkinä sosiaalisten tilanteiden hallinnan oppiminen, kuten työympäristön ihmistyyppien havaitseminen ja huomioiminen sekä konfliktisten ja muiden sosiaalisten tilateiden ratkaisutaidot.



  • Henkilöstöä aktivoidaan lähtemään nopeasti liikkeelle ja kokeilemaan opittua käytännössä

Oman osaamisen markkinointi


Menestyvät yritykset kertovat osaamisestaan avoimesti. Henkilökunnan osaamisen kasvattaminen ja siihen panostaminen, aktiivinen ote kehittämiseen ja asiakaspalveluasenne ovat osa yrityksen positiivista markkinointiviestintää. Näiden sanaistaminen viestinnässä lisää asiakkaiden luottamusta, positiivista asiakaskokemusta ja kasvattaa myös tulosta. Autamme organisaatiota kehittämään strategian toteuttamista tukevaa oppivaa kulttuuri. Lue lisää tuotteistamme täältä 

Tarjoamme käyttöönne moniosaajatiimin


Lue lisää henkilökunnnastamme täältä


Lue lisää tavastamme kouluttaa täältä

Asiakaspalvelu synnyttää asiakaskokemuksen


Tutkitusti ne yritykset, joissa asiakaskokemus on strateginen prioriteetti, tekevät jopa kolme kertaa parempaa tulosta kuin verrokkiyritykset, joissa asiakaskokemukseen ei paneuduta.


Panostus asiakaskokemukseen vahvistaa brändiä ja tuottaa uskollisempia asiakkaita. Se kasvattaa myyntiä sekä auttaa tehostamaan yrityksen sisäistä toimintaa.


ASIAKASKOKEMUKSEN LIIKETOIMINTAHYÖDYT OVAT JA TULOKSET OVAT SELKEITÄ

  • Asiakasuskollisuuden kasvu
  • Myynnin kasvu, joka tulee ostotiheyden ja uusien asiakkaiden voittamisen kautta, erottuvalla asiakaskokemuksella
  • Kokonaiskannattavuus paranee. Nykyasiakkaiden palveleminen on jopa kuusi kertaa tehokkaampaa kuin uusien asiakkaiden hankkiminen. Esimerkiksi tuoteportfolion johtaminen tehostuu, kun asiakkaiden arvon maksimointi voi ohjata investointeja.

Yhteistyökumppanimme


  • ELY-KESKUKSET ovat jo kauan olleet tyytyväinen yhteistyökumppanimme ja samalla myös suuri asiakasryhmämme. ELY -keskusten pyynnöstä TEtoimistoille kehitetyt itsenäiset ja jatkuvat koulutuskokonaisuudet, kuten lisäjatko- ja täydennyskoulutukset sekä valmennukset ovat suurin tuoteryhmämme.


  • KOULUTUSASIAKKAAT, opiskelijat, jotka haluavat lisätä osaamistaan, vaihtaa alaa tai etsivät uutta urapolkua ovat jatkuva inspiraatiomme lähde.


  • YRITTÄJÄVERKOSTOT JA ORGANISAATIOT etsivät osaamista hyvin spesifeillä alueilla tai tarvitsevat koko henkilöstöä kattavaa koulutusta. Olemme yhteistyökumppanina niille, joita kiinnostaa oman henkilöstönsä osaamisen tason kehittäminen osaamisstrategian mukaiseksi. Olemme mukana myös silloin, kun tarvitaan tukea ja uutta näkökulmaa muutostilanteissa esim. outplacement-valmennuksena. Tutustu tästä


  • PIEN- JA YKSINYRITTÄJÄT ovat päässet koronan myötä TE-keskusten koulutusten piiriin. Yrittäjät hankkivat meiltä täsmäosaamista. Se voi olla kivijalka kauppaan liittyvää myyntiin, markkinointiin, esillepanoon ja henkilöstön osaamiseen liittyvää osaamisen tarvetta. Se voi olla myös verkkokaupan käynnistämiseen tai monikanavaisen myynnin hallintaan liittyvää osaamisen tarvetta. Asiakkaitamme ovat kouluttajat, joilta ostamme osaamista.


  • OPPILAITOKSET JA KOULUTUSORGANISAATIOT ovat yhteistyökumppanimme erilaisissa projekteissa. Toimimme myös vierailevina kouluttajina.


  • JÄRJESTÖT JA LIITOT tarvitsevat monia yhteistyökumppaneita eri toimintoihinsa. Usein on kyse joko moduulikoulutuksesta tai virtuaalivalmennuksesta. Heitä kiinnostaa jäseniensä kouluttautumisen taso ja täsmäosaamisen tarpeet.


Kysy lisää koulutuksistamme tästä

Laatu ja luotettavuus ovat toimintamme lähtökohdat


Meidän toimintamme lähtökohtia ovat suoruus ja luotettavuus. Lue lisää yrityksestämme ja tavastamme toimia Me-sivultamme tästä

Koulutussisältö asiakkaan tarpeeseen


Lähtökohtamme koulutussuunnittelussa on aina asiakkaidemme tarve ja päämäärä. Olemme ylpeitä siitä, että asiakastyytyväisyys on jo vuodesta 1993 ollut jatkuvasti erinomainen. Tutustu asiakaspalautteisiin tästä


Voit tutustua valmiisiin tuotteisiimme ja asiakaspalvelukoulutuksiimme Tuote - sivuillamme täältä


Voimme auttaa monilla osa-alueilla. Kysy apua meiltä koulutus ja valmennus asioissa. Mietitään yhdessä millaisella kokonaisuudella olisi paras edetä. Yhteystiedot täältä

YHTEISTYÖKUMPPANIEMME MIELIPITEITÄ

” Yhteistyömme on sujuvaa. Yhteistyökumppanina voimme luottaa UNIC-palvelujen laatuun ja osaamiseen. ”

Maija Haanpää, koulutuspäällikkö. K3-Prevent Oy

Share by: